Subject: [POTENTIAL PHISHING] Kui elamumaal viiakse läbi tegevust, mis põhjustab kõrgemat müra
From: "Eeva Avik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 11:50:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Terviseamet

Raasiku vallas, Raasiku alevikus, Põllu tn 6 kinnistule on registreeritud
ettevõte Autokarbid OÜ ( registrikood 16581051).

Ettevõte koduleht kinnitab, et kinnistul tegeletakse sõidukite keretöödega
ja keevitustöödega, lisaks veel värvimine ja lakkimine.

Põllu tn 6 piirinaaber on valda saatnud video ja oma mure kõrvalkinnistult
pidevalt tuleva müra suhtes.

Põllu tn 6 kinnistu (katastritunnusega 65101:007:0020) on sihtotstarbelt
100% elamumaa ja üldplaneeringu järgi ei sobi elamumaa kinnistule tegevus,
mis põhjustab häiringut lähiümbrusele.

Kuidas peaks vald edasi toimima antud probleemi korral? Kas antud müra
probleemiga saab tegeleda ka Terviseamet?

Parimat!

Eeva Avik

arhitekt

Raasiku Vallavalitsus

tel +372 555 66132

[email-masked]

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] /
<http://www.raasiku.ee/> www.raasiku.ee